اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 5
  • بازدید کل : 39342

صد و یک روش یادگیری زبان انگلیسی


صد و یک روش یادگیری زبان انگلیسی

کتاب صد و یک روش یادگیری زبان انگلیسی مجموعه ای از متدها ی نوین یادگیری زبان انگلیسی به همراه تکنیک های روانشناختی آموزش زبان است که زبان آموز را در راه یادگیری زبان هدف گام به گام یاری میکند.

این کتاب حاصل سالها مطالعه و تحقیق و آزمون های مختلف در دانشگاه های معتبر ، و مرتبط به آموزش زبان مانند نبراسکا و می سی سی پی است که طبق آمار بیشترین میزان فارغ التحصیل در رشته های زبان های خارجی را به صورت حضوری و آنلاین دارند.

نویسنده با در نظر گرفتن روش های نوین و قابل انجام و امکانات مختلف موجود که میتوانند یادگیری را برای زبان آموز راحت تر نموده و او را سریع تر به هدفش برساند نسبت به ارائه ی روش های عملی و قابل حصول اقدام کرده است.

ما در این محصول علاوه بر کتاب صد و یک روش یادگیری زبان انگلیسی چهار کتاب ارزشمند دیگر از جمله پانصد و چهار واژه ی ضروری انگلیسی ، زبان انگلیسی در سفر ،آموزش گرامر انگلیسی ، مجموعه ی داستان های کوتاه انگلیسی به همراه سه کتاب آموزش تصویری مکالمه و گرامر و بیش از صد ساعت مکالمه به زبان انگلیسی در مورد مسائل مختلف برای تقویت قوه ی تشخیص و آشنایی با کلمات و بهبود توانایی مکالمه زبان آموز در قالب 167 فایل mp3 در هفت سرفصل برای تقویت هرچه بیشتر شما و بی نیازی به محصولات دیگر قرار داده ایم.

حجم فایل : (1/310 گیگابایت)

 


مبلغ واقعی 265,053 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 251,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ بهمن ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 3869

برچسب های مهم

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه تحقیقاتی higher learning میباشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما